We performed more than 2,000 repairs per day as Service Providers of leading retailers, operators and insurers. We perform a 360º process: - remote diagnosis with scheduling and backoffice management; - domestic collection at the Iberian level; - repair in specialized laboratory and delivery and installation in the client's house. We cover the 3 lines: gray, brown and white.
We also run Whitelabeled technology support services, allowing any company to leverage our framework and knowledge base to provide its customer with a remote service center and ground force on its behalf and with its own operating model.
We integrate these services into an app, also Whitelabeled - askWhizz, which allows any company to be present in their customer's day-to-day life, accessing support in a straightforward and simplified way, from their computers and mobile phones.
From Fundão to Portugal and Spain | The monopoly of technological support for SMEs
ASSET – Intelligent Care for Everyone Everywhere
Altice launches PME package: Cloud Office 5.0
Technical support
À PC-MEDIC Ex.mos Senhores, Não me é possível deixar de manifestar o meu apreço e agradecimento pela forma como fui atendido ainda agora por vós, na pessoa do Sr. Daniel Saraiva, que, de forma extremamente competente, muito educada e profissional resolveu dois problemas com os quais me estava a confrontar. Com os melhores cumprimentos. João…
Telephonic service
Boa noite Para ser ajudada num problema com o meu pc. telefonei para o Controlo Remoto da PCmedic. Fui muito bem atendida pelo sr. Tiago (não fixei o apelido) e, claro, o problema foi resolvido de imediato. Que bom haver pessoas tão bem educadas e preparadas! Cumprimentos Maria d\’Assunção Barros
Very positive feedback
Bom dia. O objectivo desta mensagem é para dar um feedback muito positivo em relação a uma técnica chamada Marina Vicente. Sou cliente da MEO, e hoje fiz uma chamada para receber assistência técnica sobre um problema com o meu WiFi. A D. Marina atendeu a minha chamada e foi muitíssimo competente e simpática. Passo-a-passo,…